Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів». Терміни повернення та обміну Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця. Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну. Умови повернення: 1.1 Для оформлення повернення потрібно зв'язатися з нами та вказати з якої причини відбувається повернення. 1.2 Ми повернемо вам гроші після того, як отримаємо повернення та оглянемо його на пошкодження, не пізніше ніж через 7 днів. 1.3 Ми оформляємо повернення, якщо: - товар не був у вжитку та не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей тощо. - товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки; - збережено всі ярлики та заводське маркування. 2) На жаль, ми змушені відмовити у поверненні чи обміні таких виробів: - вироби, які були пошкоджені чи модифіковані (крім заводського шлюбу); - Вироби, які мають сліди використання; - Вироби після 14 днів з дня продажу; - вироби, які змінили свій колір або деформувалися через зовнішні фактори 3) Умови повернення або обміну виробу: - Ми приймаємо для повернення/обміну виробу в новому та невикористаному стані в оригінальній упаковці. - У разі повернення грошей за виріб ми не компенсуємо витрати на доставку, яка була в оригінальному замовленні. 4) У яких випадках не надається гарантійне повернення: - є механічні чи інші ушкодження, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб; - Порушено правила використання - було здійснено несанкціоноване відкриття, ремонт або змінено конструкцію товару 5) Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності: -природно знос чи вичерпання ресурсу; -випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо); -пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ); -ушкодження, викликані використанням товару за призначенням чи з порушенням правил эксплуатации.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.